luni, 21 iulie 2008

Ca sa vezi!

In urma unor noi verificari pe trafic.ro, am mai depistat ceva.Nu stiam eu cu ce se manaca aceste site , doar ca imi contorizeaza traficul pe blog.


La un moment dat incepe sa-ti placa, cel putin la mine asa s-a intamplat.Si, am constatat cu bucurie ( acum nu vreau sa ma dau mare ), ca am vizitatori si de prin alte tari cum ar fi : Egipt, SUA , Germania, Spania, Italia, Suedia....etc . Mare mi-a fost uimirea, atat de mare incat am intrebat o prietena, mai experimentata ca mine, daca sunt baliverne aceste lucuri.Si mi-a raspuns : Trafic nu minte!
Avand in vedere aste lucruri, ma simt multumita.Nu stiu cati ajung pe blogul meu din greseala ( cu siguranta destui ), sau din placerea de a-mi citi mie articolele, cert este ca ajung :) Si pentru asta, normal ca vreau sa le multumesc!
Parca numai acum 2 zile, ma chirceam sa scot primul articol; pentru un remember, aici, , iar acum am ajuns unde am ajuns,mai mult nu stiu daca as putea duce :P.Imi inchipuiam ca este mai frumos sa-ti scri ca un jurnal, din tastatura, si placut poate pentru cativa apropiati care il citesc. Acum sunt si apropiati si indepartati.Ma bucur, nu tinteam sa ajung aici, dar daca asa a fost asta este trebuie sa dau o bere.

Niciun comentariu: