marți, 15 iulie 2008

Cum ma puteti gasi?


Sau mai bine zis cum m-au gasit altii, potrivit www.trafic.ro - cuvinte cheie :

- cantecul lalele
- m-am saturat de viata asta ( eu una numai de anumite lucruri: vezi aici
- m-am saturat dea blog ( se pare ca articolul asta a avut succes )
- cum ondulam parul? ( asta l-am gasit de 2 ori )
- suntem femei
- Radu Cotofana ( il cauta lumea pe el si da de mine :) )
- viata spermatozoizilor
- Ian Oliver

- cum se trateaza cancerul de col uterin? ( si alte varinate de gen : cancerul de col , evolutia cancerului de col uterin )
- langa tine
- reteta prieteniei ingrediente ( eu am scris alta reteta cu ingrediente, dar as putea sa ma conformez, nice topic )
- contact sexual cancerul
- mesaje pentru prietene
- cafea, atentie
- dea dutzy
Voi reveni cu informatii ulterior :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

:))))))

DeA spunea...

Asa ma gandeam si eu :))