vineri, 4 iulie 2008

Ne vedem in anu 4!


Draga Facultate,

Tin sa-ti multumesc pentru mult asteptata vacanta.Astazi am primit-o la pachet cu multe planuri, cu cateva ore de somn in minus datorita examenelor, si cu o limonada rece la terasa.
N-as fi crezut ca pot sa fiu atat de entuziasmata la deschidere coletului, ma bucur ca mi-am pastrat aceeasi fidelitate pentru vacanta mare, ca si in ciclul primar.
Am inceput sa profit din plin de cele oferite, mi-am taiat greata cu limonada dupa toate "magariile" care s-a petrecut pe la examene, mi-am recuperat apoi o mica parte din restantele la somn, iar acum sunt pregatita sa ma port pe unde imi place mie mai mult in urmatoarele 3 luni.
Astept totusi de la tine , ultimele uploaduri in legatura cu restanta mea la sport de pe anu' trecut, care nici macar nu stiu ce cauta in catalogul unei studente atat de silitoare :P .Si nu uita te rog nici de distribuirea locurilor, poate ma bagi mai mult in seama si pe mine anul asta.

Imi imaginesc ca ti-ar fi placut sa ne vedem prin septembrie, am vesti proaste pentru tine.Prestatia mea de-a lungul anului universitar nu permite a ma intoarce intr-o scurta vizita.Sper din tot sufletul sa nu te superi, oriucm o sa ai compania altor colegi de-ai mei.
In rest totul e bine, te rog doar sa ai bun simt la saltarea taxei pe anu' viitor.Dorinta mea anticipeaza niste rasturnari de situatii, care totusi sper eu ca nu vor avea loc.

Iti doresc o vacanta mai frumoasa si mai bogata decat fostul meu an universitar.
Sa ne vedem cu bine in anul 4 !


Cu bucurie, Dea!

Niciun comentariu: