marți, 8 iulie 2008

You say you searching for somebody


Hello , it's me again.
Stau pe scaunul de la birou, cu degetele pe taste si cu urechile gadilate de muzica lui Usher.
Nu stiu daca vi se intampla, dar eu cateodata am pata pusa pe cate-o melodie, care o ascult si o tot ascult pana la saturatie, si normal, apoi, deja incepe sa ma enerveze, de la atat ascultat. Se zice ca in viata nu trebuie sa faci excese, nici de sare zahar si grasimi, dar nici de anumite melodii.Dar n-am ce face , daca pe mine ma bucura atat de mult acesta melodie, in acest moment. Probabil si Winamp-ul s-a saturat de acelasi repeat track Love in this club.De precizat volumul, care trebuie sa fie aproximativ catre maxim, zic aproximativ, ca tocmai mi-a adus mama aminte ca mai avem si vecini.
Sper ca nu par prea devotata acestei melodii daca spun ca si telefonul imi suna la fel.
Whatever...trece si asta,ca si toate in viata. Asa cum unii au trecut de sesiune, iar altii mai au restante, asa cum unii tocmai au "scapat" de licenta, iar altii inca isi rod unghile de emotie.Uni mai fericiti, ca mine acum, iar altii din nefericire cu corabiile innecate.

Iar pentru cei ce mai au de sustinut lucrari, licente si alte examene le urez B A F T A!
Iar celorlalti : SINCERE FELICITARI !

Niciun comentariu: