vineri, 18 iulie 2008

Evolutia reclamelor ROManesti

Primii pasi...


Urmatorii pasi...

Prima parte


A 2-a parte


Ultimii pasi...


Ma mir ca nu l-au pus pe Base sa se plimbe cu casetofonul, daca tot au renuntat la ultima parte a sloganului, din 1964 :)) Oricum cele mai tari senzatii sunt provocate de domnisoara din era noastra.

3 comentarii:

Carina spunea...

A doua si-a treia sunt preferatele mele. Ma gandesc ca puteau cei de la McCann sa mai scoata niste iepuri din palaria (conceptul) asta :) Dar nici ultima nu e chiar asa de rea, desi a fost tare criticata...

tudor CeMerita.ro spunea...

ultima are o idee bunicica dar... nu stiu... e ceva ce nu-mi place la ea. tot 2 si 3 preferate

DeA spunea...

Oricum s-au gandit bine, pentru ca portiunea aia cu manelele ciuleste urechile si ochii multor ascultatori si telespectatori.