marți, 22 iulie 2008

Bolboroseli, intr-o zi ploioasa


Mi-am refacut ordine in ganduri azi, si nu stiu de ce dar sunt intr-o pasa destul de proasta, probabil ca am facut sport pe nemancate .Iar starea de ameteala datorata hipoglicemiei, persista acum moral , pe ce-a fizica reusind sa o indepartez printr-o cina,cu vreo 3 feluri de mancare.Te mai uiti!Imi vine sa mananc o ciocolata, intreaga.
Sau poate e din cauza vremei, se spune ca e ok sa fi trist intr-o zi ploioasa.
M-am gandit sa-mi ocup timpul cu prietenul meu PC-ul, pentru a nu ma mai gandi la porcariile mele paranoice, si pentru a nu fi tentata sa vorbesc prea mult la telefon.In casuta de mail am dat peste o "persoana" care imi doreste o zi frumoasa si fericita, prin intermediul unei prezentari powerpoint...de gen daca trimiti acest mail mai departe la 18926405 prieteni, nu vei avea ghinion in viata, te vei casatori cu cel iubit, si vei fi fericita pana la adanci batraneti .Daca vei sterge acest mail vei avea 10 ani de ghinion.Nu multumesc, m-am saturat de benzi din astea, e drept ca puneam botul dar la varsta in care imi dadeam intalniri cu baieti necunoscuti, prin mIRC, la statuia din P-ta Mare.
Oricum fiecare prezentare din asta are cate ceva dragut, mai putin partea de sfarsit cu trimisul mai departe.Ca de exemplu mi s-au dilatat pupilele cand am citit : Un viitor stralucit se va baza intotdeauna pe un trecut uitat.
Acum eu zic ca suna foarte bine, dar veridicitatea lui depinde de circumstante.Una e sa uiti ca ti-a omorat nea Gheorghe pisica acum 2 luni, si te bucuri in continuare de viata nelasandu-te legat de acest neplacut eveniment si alta e sa uiti ca prietenul te-a inselat acum 2 luni cu una mai siliconata dar cu un numar de neuroni mai mic decat prevede legea.Nu stiu in ultimul caz, cat de stralucit ai putea sa-ti mai faci viitorul pe baza stergerii din mintea acestei nenorociri. Nu mai vorbesc mai multe ca o sa ma abat de la subiect, dar ideea e ca poti sa uiti atat cat vrei sa uiti si atat cat de ajuta vinovatii.
Sa aveti si voi o zi fericita si...frumoasa!

2 comentarii:

Lucian spunea...

Bine ai mai intitulat postul asta: bolboroseli. Ce-i cu atitudinea asta negativista? Si cum adica nu-ti poti face un viitor stralucit daca ai avut parte si de lucruri urate din partea altora? Revino-ti! :)

DeA spunea...

@Lucian : nu ziceam ca nu poti sa-ti faci un viitor stralucit daca ai avut parte de nenorociri, se poate, depinde de circumstante, si de ceea ce vrei tu...Si eu am dat doua exemple de situatii nefericite diferite ca intensitatea, si care nu pot avea acelas grad de suparare, erau stric exemple.
Si oricum mi-am revenit ca am mancat ciocolata :)