luni, 28 iulie 2008

Hotarari de peste weekend


Am revenit dupa un weekend furtunos, si la propriu si la figurat.
Vremea a fost ...ca vremea, cand cu soare cand cu ploi si mercur scazut in termometre.
Iar vremea petrecuta de mine a fost si mai si, dupa 4 nopti in care ora de dormit a ajuns sa fe 4-5 dimineata, am ajuns sa spun STOP.M-am restabilizat astazi putin as putea spune, dupa cateva ore de extra de somn, dar tot pe alta lumea ma simt, mi s-au intors toate pe dos.Si m-am gandit sa mai spun STOP la tigari si la mancarea fast-food; si START catre o viata mai sanatoasa.
Nu e usor sa nu mai fumezi, cand multi in jurul tau savureaza cate o tigare, cat despre mancarea fast-food, nu era chiar o problema pentru mine, dar ajungeam sa mai mananc cateodata.Lucrurile bune nu sunt sanatoase.
O prietena imi spunea ieri la o cafea ca se gandeste sa se lase de cafea.Motivul? Nu mai doarme ca tot omul, si cred ca si la mine se poate traduce la fel.Cafeaua imi place, mai ales aroma si gustul, nu stiu insa cum e fara pipa de langa, dar sunt nerabdatoare sa aflu.
Acest START l-am luat impreuna cu prietenul meu, si speram sa ajungem amandoi pe podium.Imi spunea ca printre tigari, fast-food, ar trebui sa renutam si la ciocolata ( nu ca el ar manca prea multa ); dar pentru mine too much .Si oricum ciocolata am auzit ca este un mic stimulent cerebral, deci sa nu exageram.

4 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Citesc de mult blogul tau insa acum nu te inteleg...de ce ai sters acel comment: anonim?!si ce daca poate te-a sifonat putin prin ceea ce a spus?conteaza chiar atat de mult?daca te uiti pe bloguri ce apartin unor persoane publice o sa gasesti deopotriva comentarii pro si contra ..placute si mai putin placute...dar asta inseamna sa ai o parere sau cel putin esti suficient de strong sa accepti parerea cuiva...nu sa-l aprobi,ci doar sa vezi ce are de spus..te temeai ca poate iti va creea o imagine neplacuta:( to bad..te credeam mai tare...un sfat?invata sa accepti ca nu toti gandesc ca tine...si poate daca te tine sa nu stergi si acest comment..nu e scris cu rea intentie ci doar ca sa te fac sa-ti deschizi ochii mai tare!blogul nu e ceva personal..este ceva public...invata si asta...daca te temi de pareri si critici ramai la clasicul jurnal scris de mana!

Anonim spunea...

bianca, sa stii ca si pe blogul meu s-a intamplat sa primesc injuraturi. Pe alea mai incisive si subtile asa...le-am pastrat si le-am raspuns, ca m-au chiar distrat. Dar incet-incet se ingrosa gluma. Si am intrebat bloggeri mai cu experienta cum se procedeaza. Asa cum a facut Dea se procedeaza. Fiindca, in final, se plictiseste omu' sa injure daca nu il baga nimeni in seama.

Plus, pe blogul tau poti face ce vrei. Ca la tine acasa. Primesti pe cine ai chef, pe cine nu ...nu si stingi lumina.

dea, sa stii ca deja mi se face de-o cafelutza... :|

DeA spunea...

@Bianca Ma bucur ca imi citesti blogul, si cam atat, inseamna ca-ti place.Si de inteles nu ai cum sa ma intelegi pentru ca nu ma cunosti,ti-ai putut face doar o parere despre mine.

@Siblondelegandesc Tu si mie da rau de tot