marți, 29 iulie 2008

Pentru toti cititorii anonimi, si nu numai

Nu stiu de unde sa incep, pentru ca multe idei imi dau navala acum prin minte.
Dar o sa incerc asa : De obicei un om care este barfit si comentat este un om popular si important.Cine nu e de acord sa ridice 2 degete sus.
In consecinta, ma bucur ca s-au facut furori pe baza unora dintre articolele mele. Cele in care scriam despre probleme medicale, n-au rodit prin atatea comenturi, doar cele in care eram o "frustrata" cu degetele pe taste.Inseamna ca am cititori, si inseamna ca articolele de gen au succes.Pai atunci de ce sa scriu despre cum aduce barza copiii pe lume? Asta asa sa nu moara unii prosti ca de ce scriu eu "asemenea aberatii", sa nu-mi aud dupa-aia ca dau explicatii.Ca vorba unei prietene sunt la mine acasa si fac ce vreau.Si daca cuiva nu-i place sa vina in vizita este poftit sa apese casuta cu X din coltul dreapta sus al ecranului.Iar daca mie nu-mi place noroiul de pe papucii unora , atunci le sterg comenturile ca asa am eu chef, si nu obisnuiesc sa fac asta, si nu cred ca o sa o mai fac, atata timp cat nu te cheama "ANONIM".Iar daca tot esti tare si vrei sa-ti dai parerile in legatura cu articolele mele , atunci fa-ti un cont, sau mai bine apasa aici si creeaza-ti blog unde poti sa-ti expui talentul, sa stie lumea cine-i cel mai tare din parcare.
Sau ai mai avea o varianta, daca nu-ti place ce scriu atunci du-te si joaca shencal, ca pot sa dorm bine noaptea si daca nu-mi citesc decat cateva persoane blogul, asa cum spuneam intr-un post mai vechi, asta a si fost intentia mea primara.
Nu sunt primul si nici ultimul blogger care intampina astfel de probleme, cu comenturi "frustrante".
Si un ultim lucru, ma bucur ca exista persoane care au pareri diferite de ale mele, si acestia se numara printre cititorii blogului si-si expun parerea, dar imi pare rau sa vad ca altii nu stiu sa faca diferenta intre un comentariu contra si unul flegmatic, in bataie de joc, s. a.

Cam atat, desi sunt sigura ca am omis ceva, dar le pastrez mai bine in diplomat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

diplomat, dada. bine zis.