luni, 19 mai 2008

Viata in sens invers

V-ati gandit vreodata cum ar fi sa traim viata in sens invers?


Am incepe prin a muri, in asa fel am scapa de aceasta trauma care ne urmareste toata viata , apoi ne-am trezi intrun azil de batrani si ne-am simti din ce in ce mai bine pe zi ce trece, apoi pe motiv ca suntem sanatosi am fi externati si am incepe sa primim banii de pensie.

In prima zi de lucru am primi cadouri , flori si numai cuvinte de lauda, poate si un ceas de aur.Dupa 40 de ani de munca, in care cheful si starea de sprit se imbunatatesc pe zi ce trece, ne-am inceta activitatea cand am simti ca suntem suficent de tineri si pregatiti pentru a profita din plin de ultima perioada a vietii noastre.

Am trai din chefuri in chefuri, am bea, am face dragoste si am trai din plin fara nici o grija si fara bani in buzunare, "ca la 20 ani".In acest timp ne-am pregati pentru facultate, apoi liceu, si scoala generala, si ne-am juca cu prietenii din ce in ce mai mult pana am deveni copii.

Ultimele 9 luni de viata le-am fi petrecut linistiti, plutind intrun univers doar al nostru, bucurandu-ne de "room-service" si incalzire centrala fara bataia de cap a facturilor.Finalul n-ar mai fi tragic, pentru ca am parasi aceasta lumea "de cacao", printr-un orgasm.

2 comentarii:

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

zupaaaaaaaaaaar! ce tare e ideea. si finalul e fenomenal ;)

DeA spunea...

Of course!