sâmbătă, 3 mai 2008

Saturday...


Ziua de azi..."super tare frate" , dupa o dimineata in care mi-am rasfatat neuronii cu putina materie de examen, au urmat cateva ore minunate petrecute alaturi de prietenul meu. Ne-am rasfatat unul pe altul, ne-am plimbat impreuna, si pe jos si cu masina, am vizitat gradina Zoo, care era parca mai bogata de suflete decat era odata, am mancat vata pe bat, ne-am tinut de mana, si ne-am amintit detalii amuzante. A trecut timpul de parca deja ma trezisem dupa un vis frumos, dar m-am bucurat cand am realizat ca este realitate. Apoi dupa o cina luata pe fuga, am aterizat intrun loc foarte dragut , mult prea stilat pentru cum eram eu imbracata, dar nu asta a contat, ci compania fetelor. Am discutat despre manichiura, freze,telenovele (ups),internet; am baut ceai , apa plata, fiecare dupa preferinte, si cel mai important ne-am infruptat toate din "ousoarele" de ciocolata ale unei prietene, care la randul ei le primise cadou. Irefuzabile, inclusiv chelnerita nu s-a putut abtine in a lua o bucatica si pentru prietenul, iubitul ei.
Si ce sa va mai spun, ca am ajuns in fata tastelor incarcata cu idei, si cu dorinta de a-mi stoarce creierul ca sa nu mi se puna eticheta cu "carantina" pe blog.
Iar ca sa nu se mai tot asorteze poza cu ce tot scriu eu aici, imi permit sa ma mai dau odata
mare cu gradina mea :)...Gracias!

2 comentarii:

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

Fellini... poti sa zici, ca nu ne amendeaza CNA-ul. Doar esti la tine pe blog :D

si, hm, ti-au placut ouale mele, ai?! :p copila nebunatica ce esti.
Si erai chiar bine imbracata, n-ai vazut ca mai era lume in adidasi akol? Una sedea fix langa tine. Si te servea din ouale ei. De ciocolata :p

Si nu mai da din casa, nu mai povesti ce vb noi la cafele, k nu te mai iau cu mine! Rusine. Sa spui c-am vb de telenovele... asa ceva...

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

p.s. mi-e dor si mie sa merg la zoo cu cineva de mana...