vineri, 9 mai 2008

O noua zi!

As fi inceput articolul cu "Neatza", dar sigur pana ajunge cineva sa-l citeasca nu se mai potriveste.M-am trezit cu noaptea in cap pentru o zi de weekend, eu care facea ochi putin inainte de masa de amiaza.Am intrat pe messenger, in speranta ca am cu cine povesti in timp ce beau cafeaua(sper sa n-o mai vars din nou),dar nimeni, si daca as fi intrat pe la 2-3 azi-noapte sigur era plin.Adevarul e ca poate e mai "sanatos" sa te pui in pat cu dimineata in cap...decat sa te trezesti cu noaptea in acelas "loc".
M-a asteapta o zi interesanta as zice eu.Ieri a fost ziua prietenului meu, dar din punctul meu de vedere...azi ar fi trebuit sa fie, pentru ca azi mi-au iesit mie calculele mai bine :). Nu va spun mai multe ca nu vreau sa-i stric surpriza.
Poate in seara asta ne petrecem, dar pana atunci avem putin de lucru.Doamne ajuta sa iasa totul bine.
Si pana la momentul respectiv, va las o "glumita" sa va incepeti ziua cu zambetul pe buze :))




P.S. Nici blogul nu-i inca setat pentru ziua de azi, se vede ca-i prea devreme.O sa apara articolul cu data de ieri :))))))

3 comentarii:

liviu.capitan spunea...

interesanta gandire si blogul tau e tare

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

să-ţi trăiască pretenu!!! te pup

DeA spunea...

@liviu.capitan 10x a lot
@ o blonda cazuta...pe ganduri: te pup si eu si merci