vineri, 16 mai 2008

Postare :)

Salutare tuturor dupa o saptamana de pauza, o pauza "lirica" ca in rest pline de agitaie si stress "imi fusara" zilele astea.Sa va spun ca s-a ajuns sa mi se mai implineasca o dorinta, dar tocmai cand nu trebuia.Am avut un examen extraordinar acum cateva zile, plin de legi, reforme si articole care erau mai multe decat cuprinde alfabetul. M-am straduit sa retin , mai mult pentru cultura mea generala , ca sa fim seriosi degeaba aplici legi daca nu sti sa realizezi o obturatie.Dar asta e sistemul se cere...se cere chiar si nota, iar atunci noi ne conformam.Raspunsul final este ca ...am stiut la examen, am stiut sa ma desscurc. Ca sa revin la subiect, in acceasi zi cu vreo 3 ore inainte sa incep examenul, atunci cand simptomul de panica se acutizeaza, a trebuit sa-mi iau in primire mobila pentru camera mea care fusese comandata inainte de Pasti si care s-a gasit in sfarsit sa fie adusa. De ce tocmai acum?Asa a fost sa fie, mi-a fost demonstrata din nou aplicabilitatea legilor lui Murphy.
Dupa cateva zile, in care am ajuns in final sa-mi aranjez camera dupa propriul gust, s-au mai linistit apele.Dovada fiind aceste randuri.Si ce bine-i sa faci lucrurile atunci cand te simtit capabil sa le faci, si din punct de vedere al timpului si al starii de spirit.Situatia aceasta oricum nu dureaza mult, pana mi se sparge "balonul de sapun" si ma trezesc din nou... in fata tastelor si a urmatorului examen.
Bafta in sesiune!

Niciun comentariu: