sâmbătă, 21 iunie 2008

Vai de capul nostru...

Am tot auit de faimosul experiment cu telefoanele mobile si cu boabele de popcorn.Chiar mama imi spunea zilele trecute sa am grija, stiind ca vrobesc destul de mult la telefon.Inclusiv "celularul" lasat noaptea pe noptiera , fie el chiar si inchis.Indicat este sa nu dormim cu mobilul in aceeasi camera.Cat despre vorbitul la telefon in timp ce acesta este la incarcat, ganditi-va cat de tare se incinge,ramane numai sa mai iasa si fum .
Stim cu toti ca este un rau necesar, nu ne putem lipsi de el, dar macar atat cat se poate se recomanda a se evita apropierea, si contactul cu acesta.
Va las sa anticipati singuri ce se intampla cu "creierii" nostri cand vorbim la telefonul mobil. Take care!

4 comentarii:

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

a incercat un prieten de-al meu si nu a iesit figura. na, ce concluzie tragem?

Anonim spunea...

e de incercat faza cu telefoanele.

PS: baga si tu un comment aici sa te adaug la lista: http://nosfer.ro/bloguri-sibiu/

Lucian spunea...

eu n-as fi prea alarmist in legatura cu telefoanele. daca ar fi sa ne luam strict dupa "experimentul" asta, ar trebui ca noaptea sa-mi explodeze creierul din cauza celor 2-3 telefoane de pe noptiera :)

Lush spunea...

Ii teapa, mai da un pic de search pe net si vezi cum se "fabrica" chestia.