vineri, 6 iunie 2008

Absolventilor cu drag...

A inceput febra examenelor , si a licentelor care depaseste cu mult 37 grade Celsius.Majoritatea colegilor din generatia mea, exceptie cei de pe la inginerie sau drept, au bucuria, sau poate pentru unii nefericirea de a se considera oameni cu facultate terminata peste cateva saptamani. E frumos, e emotionant, momentul in care esti imbracat in roba, iar firul de la toca te gadila pe obraz.Imaginea asta de tineri absolventi ma duce cu gandul departe, parca toti ar fi niste super oameni de stiinta.
Zilele trecute am si avut placerea sa particip la un curs festiv, la dorinta unei bune prietene.Mi-a placut si chiar daca nu erau colegii mei, nu erau nici macar cunoscuti, cand s-au auzit primele strofe din Gaudeamus, mi s-a ridicat parul pe mana.
Gandul asta ca se termina inca o etapa din viata fiecaruia, ma intristeaza, si ma face sa imi aduc aminte de terminarea liceului; dar cand ma gandesc ca eu sunt la inca trei ani distanta de aceste momente, colturile gurii mi se ridica si fata mi se insenineaza brusc. Multi aud de medicina si spun ceva de gen " uaaaaaaaaaa 6 ani?", si cata scoala.Pai da , ca sincer chiar trebe.E ceva maret sa fi doctor si trebuie sa simti ca ai luptat sa ajungi sa-ti porti titulatura pe o parafa.
Gandindu-ma la cei care termina anul acesta facultatea, ma bucur pentru ei, si ma bucur si pentru mine; deoarece chiar daca nu imi iubesc din toata puterea toti compatriotii din an, pot spune ca ma simt bine alaturi de colegii mei, cu bune cu rele, si ma bucur ca nu ne despartim asa repede.
Am inceput pe bancile facultatii copii si terminam cu copii, unii dintre noi; pentru ca 6 ani inseamna mult si nimeni nu stie cate se pot intampla.
Le doresc colegilor mei de generatie , tinerii absolventi, bafta la licenta , succese la master si alte scoli pe care le vor urma, ca intre noi fie vorba chiar daca au fost 3 ani,care au trecut repede, nu se termina invatatul aici nici pentru ei.

Un comentariu:

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

intre noi fie vroba, nu se termina invatatul aici pentru ei, -cu adevarat! si asta din simplul motiv ca nu a inceput niciodata!

:))

stiu ca sunt rea, dar morfopatul imi scoate fire albe