duminică, 3 august 2008

Cat de inventivi sunt romanii?

Zic eu ca raspunsul la intrebare este simplu...Foarte inventivi.
Am vazut sigur fiecare dintre noi poze haioase pe site-uri funny, filmulete de ramai cu ochii cascati cum pot face unii asemenea lucruri.Dar cand vezi o astfel de imagine live, cred ca deja iti ies ochii din orbita, ca la personajele din desenele animate.
Deci : Se ia o bucata masina mare , si o bucata masina mica, si se baga una in alta, adica un Tico intr-un microbuz.Greu de crezut ca exista oameni care n-au auzit in viata lor de o platforma.
Platforma = Suprafata orizontala plana a unui vehicul, a unui aparat de ridicat etc. pe care se incarcă marfuri, vite, alte vehicule , etc. fara pereti si fara acoperis utilizata pentru transport. ( Sursa : DEX )
Poza este surprinsa de un prieten la semafor, pe varianta din Sibiu.A fost facuta cu telefonul, asa ca sorry pentru calitatea imaginii.
Va rog observati masinuta, si un om inautru langa ea, care probabil saracu nu a mai avut loc pe scaunul din fata, sau era pe post de element de sustinere a masiniii.
Poftiti si va minunati!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pt.bloog-ul tau!
Este ceva formidabil,chiar ai talent ai putea sa faci o cariera in jurnalism!!!!!Paul ce mai facem?

Anonim spunea...

Pai se merge pe "daca incape de ce nu?" :) Nu ai vazut niciodata o caruta de tigani ce peste caruta sa aiba o capota de masina si in fata sa traga calul? Aia da experienta:P

DeA spunea...

@Larisa : Mersi pt comentariu.Paul, face bine, ne pregatim sa plecam la mare :)
@Buddha : Uau...nici macar nu pot sa-mi imaginez cum e posibil :))

Anonim spunea...

grrrrrrr unde m-ai luat tu? :(

p.s. eu imi rezerv dreptul de a ma abtine de la orice fel de comentarii :D

Anonim spunea...

@larisa: vad ca altii vb pentru mine pe aici:))asta este ceva...probabil te plictiststi foarte rau si e greu sa-ti dai cu parerea pe "numele tau" dar sa zicem ca te inteleg...poate(mai mult ca sigur) esti un nimeni.In cazul acesta te compatimesc si uite te las sa-mi imprumuti numele:)))
@dea: nu m-am putut abtine...sustin ideea macar:P
blogul e misto.

DeA spunea...

@Larisa E ok am inteles, incep sa ma obisnuiesc tot mai mult cu tipuile astea de comentarii din partea unora.Ca se pare ca daca nu sunt anonimi, au un nume fals :))

DeA spunea...

@siblondelegandesc : te-am luat la o cafea :)

Unknown spunea...

Ai un blog frumos! Uite-l si blog-ul meu.