luni, 7 aprilie 2008

Langa tine

As putea sa spun ca daca pentru lume esti cineva, pentru mine insemni lumea intreaga, ca esti raza mea de soare care imi incalzeste sufletul si marea din ochii mei, ca fara tine nu pot sa traiesc, as putea spune o gramada de clisee si texte deja spuse de cineva inainte,dar atunci cum ai mai simti greutatea sentimentelor mele.
Si prefer sa-ti spun ca imi place sa te privesc, sa te ascult, sa-ti simt genele miscandu-se pe obrajii mei, sa-ti “auscult” sufletul , sa simt ca suntem in acelasi ritm al respiratiei, sa vad cum iti zambesc ochii atunci cand te bucuri , sa-ti simt pulsul cand te sarut pe gat, sa ma las pierduta intre mangaierile tale, sa adorm stiind ca ma voi trezi cu capul pe pieptul tau, sa stiu ca nu ma mai satur de tine sa …sa…
Sunt atatea lucuri care ma fac sa raman langa tine, sunt atatea bucurii care ma tin langa tine, sunt atatea dorinte care infloresc atunci cand sunt langa tine, sunt mai sanatoasa cand ma ai langa tine, sunt cea mai fericita ca te stiu langa mine.
Te ador langa mine chiar daca esti lenes, enervant, irascibil, uracios, mofturos, si este
de-ajuns sa stiu ca ma iubesti!

2 comentarii:

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

tu, ce scumpa esti. vezi, numa sa nu vada mai si altii chestia asta, ca s-ar putea sa li se urce la cap. sau e fictiune? ;)

DeA spunea...

Nu e fictiune, asa mi-a venit.Nu stiu nici eu daca e dedicata cuiva sau nu.. :P Pur si simplu :))